7 April 2008

Fredags blev det middag och vin med Tara och Lauren, lange sedan vi hade middag tillsammans, det brukade vara en 'varannan vecka' grej men har inte blivit av pa lange sa vi hade mycket att prata om och skratta at. Kul.

Fredagens 4 ol och 2 glas vin visade sig vara mer pa lordag morgon, hade planerat gym kl 11 och lunch med Anna kl 14 vilket inte blev av, inte forran kl 4 hade jag lyckats gor mig klar och redo att aka och da hade saklart stackars Anna redan gett sig av hemmat.. Antingen borjar jag bli gammal eller sa kan jag inte rakna, daligt madde jag iaf!

Lordag kvall va det inflyttningsfest hos Emma och Cameron, fin lagenhet hade dom och det blev tack o lov inte lika manga glas vin denna kvall, dock valdigt trevligt. Sondags lunch hos svarforaldrarna och lite shopping i Braehead pa vagen hem, sen bara sondags mysa, jag alskar sondags mys!

Idag ar det mandag och jag har dubbelt jobb denna vecka da Mhairi ar ledig men det ska nog ga bra, till gymet ska jag ocksa ta mig ikvall tankte jag och sen ska jag hem och mysa med alskling eftersom han aker till Dublin imorgon igen :( buhuuuu.. inte kul! Men han kommer hem till pa fredag far jag hoppas eftersom vi har utflykts planer over helgen.

Idag ar det aven Var dag sa det blir dubbelmys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0