Attack-torsdag!

God formiddag, I Sverige ar det till och med snart god lunch.


Jag bad IT har pa jobbet att installera min outlook pa min telefon sa jag kan skicka och ta emot email. Men inget ar val enkelt - da skickar lilla norden nere pa IT ett mail till min chef och sager att eftersom detta inte ar en av foretagets egna telefoner sa kan han tyvarr inte ordna detta, men skulle det kravas i mitt arbete att jag behover detta installerat sa skulle dom sanda en forfragan till iPac, jag menar jisses snacka om att gora saker krangligt... hur kan detta vara ett sa stort problem har nar alla andra foretag gor sa?? Jag trodde det va bra att du va framat och detta visar val pa, om nagot, att jag ar villig att arbeta pa min fritid.. jakla notter!

Aja, jag mailade tillbaka och sa att det inte alls va nagot jag behovde dagligen men om detta finns forinstallerat pa min telefon vad ar problemet??

Vi far sa vad chefen sager..



Ikvall blir det iaf dubbelpass med Ebba, attack forst och sen konditioning.. jag ar supertaggad!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0