Bio

Snart hemgang och dags for bio med Ebba. Jag ahr inte varit pa sen Die Hard 4 kom ut, det va langesen.
Fick lite gjort igar kvall, firrarna kan andas och vi har rena klader igen, K strok skjortor som aldrig forr.
Det enda jag inte gjorde va att stryka hogen som ligger o vantar, den kan gott vanta ett tag till.

Pa fredag blir det iaf en ny bil, nu ar allt klappat o klart.. tyvarr.
Kenny ska aka ner och hamta den pa fredag sa efter jobbet far jag se den i verkligheten. Jga langtar iof inte som en galning direkt da jag garna hade haft kvar audin men men jag ska vara glad att jag har en bil att kora.



Nu ska jag dricka upp mitt te och ata upp mitt shortbread.. det ar inte dumt det!
Jag alskar shortbread!




Ha en trevlig Valborg alla, jag far ju jobba pa som vanligt och fira med bio ikvall istallet :)
Jag hoppas ni far en trevlig kvall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0