Celebert besok from London town!

Har kommer lite bilder fran helgen, Danny och Michelle kom upp fran London for ett litet helgbesok. Valdigt trevligt hade vi med tapas pa Cafe Andaluz, Old firm, partylordag och myssondag.

Danny och Michelle - Metropolitan
image27

Danny och Kenny - Metropolitan
image28

Bilder fran fotbollen - Old Firm kallas det nar dom tva Glasgow lagen spelar mot varandra. Det ar valdigt stort har borta och en valdigt viktig match. Vad man hejjar pa gar tilbaka till vilken religion man har och hur man har vaxt upp -  i princip hejjar man pa Rangers om man ar protestant och pa Celtic om man ar katolik och detta tas pa storsta allvar.. ibland pa lite for stort allvar men det va verkligen en upplevelse att fa vara dar.

Michelle, Danny och jag pa laktaren - anda uppe i skyarna satt vi tyvarr.
image29

Jag med Rangers F.C i bakgrunden
image30

Matchen ska precis borja
image31

Poliserna va inte fa och allt valdigt valorganiserat sa 'dom grona' inste ska komma for nara 'dom bla'
image32

Polishastarna va fina och jag vill nu officellt byta karriar och bli ridande polis.
Det ar aven i denna byggnaden (sjalva stadium) dar vi har foretagets julmiddagar varje ar.
image33

Kommentarer
Postat av: Ebba

Bilden
med dig och Rangers FC i bakgrunden måste ju vara Kennys drömbild!

2008-04-01 @ 22:47:22
Postat av: angelica

Ja verkligen.. den skulle ramas in i guldram och placeras pa pidestal om han fick valja, mest pga Rangers dock, men aven kanske lite pga mig ;)

2008-04-02 @ 13:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0