En butter onsdag!

Idag hade jag velat saga happy onsdag men det stammer inte riktigt.

Regnar gor det, jag kanner mig allmant lag, trott pa jobbet och jag vill hem, en tartbit har slunkit ner nu pa morgonen men det hjalpte inte!


Jag har iaf helgen att se fram emot, pa fredag ska jag och tjejerna till Bier Halle och kaka pizza och dricka ol, dom har supergoda pizzor dar och ol fran hela varlden... mmmm... det ser jag fram emot!
image85  image86


Pa lordag bar det av till Doncaster, jag langtar redan till bilresan, jag alskar biltripper.. sa mysigt och packa liten picnic och brumma ivag.

Val dar ar det stor 30 ars fest med 80/90 tals tema sa vi har ordnat utstyrsel som jag ska avsloja senare, min borde komma med posten idag eller imorgon.

Annars ar K's utkladnad klar och hotellet ar bokat, dock ingen present an men vi ska fixa det innan vi ger oss av pa lordag.

Hotellet ser mysigt ut.


Nu blev jag lite gladare bara 2 dagar kvar sen ar det ju faktiskt helg och pa fredag den 25 april har jag varit har i Glasgow i exakt 2 ar! Det ni, det ar nagot att fira! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0