Fredagstrottis

I natt kl 3 kom min underbara pojkvan antligen hem efter 7 timmars bilkorning.

Jag hade bokat en hyrbil at honom igar och bett om en decent size eftersom han skulle kora sa lange, tydligen tyckte dom att det da skulle vara en familjebil med enbart 4 vaxlar, jag trodde inte att det ens fanns bilar med bara 4 vaxlar.. men uppenbarligen?! Han kom hem iaf!


Igar kvall gick vi ju som sagt pa Body Attack, och jag kan lova att det va attack.. jisses.. jag va helt slut efter, tomatrod i fejjan och svettade som en gris.

Men shit va harligt det var och det kanns i kroppen idag.

Jag bestallde aven ett kit fran I.d. igar kvall efter att ha testat Ebbas farger osv, massor med produkter for bara £50 och fri frakt, sa jag slog till, kommer nasta vecka hoppas jag. Har ar hemsidan om ni vill kolla, bra priser!


Imorse nar klockan ringde kl 7 var jag nastan medvetslos, kom inte i sang forran efter 12 igar och kl 3 kom K hem och da var jag ju vaken ett tag.. men en extra stark 53:a fran maskinen i morse loste det, nu sitter jag med en kopp earl grey och ska snart mumsa i mig ett shortbread - det ar inte fy skam kan jag lova - da kan sjomannen klaga bast dom vill.


Ikvall blir det hem och packa, pussa pa alskling och skutta i sang tidigt for imorgon bitti tuffar taget till Forenade Konungarikets hufvudstad och London Marathon (som jag dock inte ska springa men val en van till oss ska)
Jag daremot tanker nog avnjuta ett glas vin i en bar medans jag tittar pa, och forhoppningsvis kommer solen titta fram och ge oss lite harlig var.


Det badar ju gott an sa lange
Sat
Sun
Mon
Tue
Mostly Sunny
Mostly Sunny
Partly Cloudy
Partly Cloudy
Few Showers
Few Showers
Partly Cloudy
Partly Cloudy
High 12
Low 5
High 12
Low 5
High 12
Low 4
High 11
Low 3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0