Harliga fredag!

Solen skinner idag, tyvarr sa dom att det skulle bli regn framat eftermiddagen, men jag haller tummarna att vi far fint ikvall.

Jag och tjejerna ska ju till Bier Halle ikvall och ata oss tjocka pa pizza och drick ol fran varldens alla horn och det hade ju varit fantastikt om vi kunde sitta ute.


Annars ar det ju som vantat loningsfredag idag ocksa, antligen, vi har varit luspanka i 2 veckor nu och kocken har fatt fantisera ihop 3 ratters av vatten och brod.

Vi ska ju bort imorgon ner till Doncaster men pa sondag ska vi fylla kylskapet till bradden och frossa tills byxorna spricker.


Igar akte jag och Ebba hurtigt till gymet, val dar va vara favoritklasser installda och hade ersatts av aerobics.. det va inte sa dumt och trevligt att fa testa pa den klassen men inget slar var attack+konditioning, efter aerobicsen va det en kille som skulle halla i legs/bums/tums ist for konditioning sa vi valde att aka och handla god mat istallet, ingen dalig middag blev det heller.. mums!


Vi hamtade K's utkladnad idag... min har inte kommit an vilket borjar oroa mig, jag haller tummarna for att det ligger en lapp hemma ikvall att jag kan hamta ut den och om inte att den kommer imorgon bitti, vi maste ju aka senast 12 imorgon sa postgubben far garna rappa pa lite, det ar ju tur att vi far post pa lordagar i det har landet annars hade jag varit screwed..


Shopping lunch idag eftersom det ar fredag, jag hoppas jag kommer tillbaka med fynd - vi far se efter kl 2, nu ska jag sluta tramsa och fortsatta arbeta.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en underbar fredag! kolla gärna in min blogg.

2008-04-25 @ 12:29:14
URL: http://framtidstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0