Ingen solig tisdag idag!

Kom inte ivag till gymet igar, blev sent hem fran jobbet sa det blev bara middag och sen mys framfor tvn med Te & Scone.

Imorse akte K till Dublin buhu.. och jag har jobbat roven av mig hela formiddagen.. mycket och gora men dagarna gar forvanansvart fort da istallet.

Ikvall ska jag dra med mig Ebba pa ett step pass kl 19 och sen ska jag hem och ata lite middag och tvatta, har inte en strumpa kvar i min lada. Resten av veckan har jag inte sa mycket planerat an forutom hemmafru-gora, jag ska forsoka hinna med mer gym, stada, tvatta klart, rensa min bombnedslagsgarderob for nya fynd och aka ut till HM och gora av med mina £40 i presentkort, kanske kan hitta nat fint infor helgen, vi ska ju ta taget ner till London den har gangen ist for flyg som vi oftast tar, det ska bli mysigt!


Sa har fina efteratter brukar jag fa om jag varit snall... cheescake! Han e bra duktig min kock!

image34

Nar jag vaknade i lordags, med varldens varsta bakfylla forovrigt, va det stralande sol, visst blir man glad av sol :)

image35

Kocken gjorde fin frulle at mig, med jordgubbar och allt.

image36

Har lag jag i solen storsta delen av lordagen, helt underbart!

image37

Klockan 4 hade jag tagit en dush och vi skulle in till stan och titta pa bil, K har trottnat pa denna sa nu ar han inne pa en ny - vi far se vad och nar det blir.

Jag som gillar audin.. bye bye.. men nu ska vi tydligen byta igen. Aja, betalar jag inte kan jag val inte ha krav heller men jag hade garna behallt lilla audi...
image38


Utanfor oss blommar blommorna for fullt, sa fint med lite farger.

image39

Fran Cameron och Emmas fest i lordags:

Tara och Lauren

image40

Marty och Lauren

image41

I sondags efter lunch i Helensburgh stannade vi till i Braehead och kom hem med ny fina tallrikar, somriga tallrikar som man blir glad av.

image42

Denna delikata lunch hade jag med mig idag - grot.
Vi far se vad det blir imorgon.. om det blir nagot, ar inte kocken hemma blir jag ju utan mat ;)
image43

Puss och hej sa lange!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0