Inte langt kvar...

..tills jag far ga hem for helg. Underbart!

Jag lyckades hitta lite fynd idag anda.. en jattefin kavaj och tva trojor, sen kopte jag aven fodelsedags kort at fodelsedagsbarnen till imorgon, favorit lakrits at Kenny och Euan, lunch at mig och efterlangatde Fizzy Rainbow Belts... jag verkligen alskar sura godisar -  jag kan liksom inte lata bli.. jag ar fast i Fizzy trasket helt enkelt!


Idag for 2 ar sedan landade jag pa Glasgow airport ganska ovetandes om vad som vantade, forvantansfull, lite nervos men mest upprymd av hela grejjen, nytt land, nytt jobb, nya manniskor. 
Fyra manader va planen och flyget hem va redan bokat... Jag blev kvar och jag trivs och hade nog aldrig kunnat gissa att detta skulle bli resulatet av en simpel ansokan till arbetsformedlingen.
Jag ar stolt over mig sjalv att jag tog chansen och jag ar stolt over det jag har gjort hittils for att hamna dar jag ar idag, jag saknar saklart min familj och mina vanner oerhort mycket men trots det ar jag lycklig, djupt in i sjalen lycklig och inget ar langre an en flygresa bort!

Det ska firas med en Kopparbergs cider ikvall pa Bier Halle!!
Trevlig fredag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0