Ny vecka...

Mandag igen och ny vecka har startat, trevlig vecka ska det bli hoppas jag.
Ikvall ska vi hamta bilen som vi lamnade in pa lagning imorse, dom gav oss en A6 under dagen, som en stor traktor ar den och later som en ocksa (diesel), Kenny dromde inatt att dom gav oss Q7an under dagen och att vi bara struntade i att lamna tillbaka den, hur gott hade inte det varit :)


Storhandla blir det efter bilhamtning... jag langtar, jag ska fylla vagnen till bradden, sen ska jag ocksa forsoka mig pa att gora rent at stackars firrarna som kanppt kan andas langre for det ar sa smutsigt och sen hade jag tankt att stryka som jag tjatat om i en vecka nu men det blir sakert inte av i kvall heller..


Imorgon ska jag ga till gymet och bli stark, onsdag har jag en bio dejt med Ebba, torsdag har jag gym dejt ocksa med Ebba och pa fredag ska jag och alskling till Las Ramblas, en av vara favvo tapas stallen, och gotta oss hela kvallen, det langtar jag mest till.
Vi ska bara ha en helg for oss sjalva den har helgen, ingas fodelsedagspartyn att ga pa, ingen vi ska aka och halsa pa, inga masten.. bara mys hela helgen med tapas, sovmorgon, mysig lunch nagonstans lite shopping kanske och sa hoppas vi att vadret blir bra sa vi kan sitte i solen och njuta av varen.. det ska bli underbart!

Snart dags for lunch och i ladan idag ligger det..... kinamat fran igar! Slurp, fran varldens basta kinamatsstalle!
Jag ska lagga upp bilder fran helgen och varat 80-90 tals party i Doncaster senare. 

Varbild tagen i mars, visst blir man lycklig av blommande trad!
image89

Hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0