Super-onsdag!

Lunchtime!!!!!
Antligen jag e sa hungrig, och jissa vad jag har med mig i matladan idag.. inte ar det inte grot iaf utan Spagetti och Kottfarssas.. mmmmmmmmmm det ska bli smarrigt!
Igar skulle ju jag och Ebba gatt pa step, men det va fullbokat sa vi korde nagot i samma stuk.. Ost, kex och vin kvall.. det satt fint i kistan som nu borjar bli lite val stor, men vi ska pa Body Attack imorgon istallet och kora stenhart!
An sa lange har dagen varit bra, busy busy ar jag men det gillar jag, saknar mitt hjarta dock som en galning, det ar ju sa mysigt och ga for en sneakysneaky te pa jobbet eller ga ut och kaka en god lunch tillsammans men jag far val klara mig denna veckan.
Zigenarna har flyttat och stackar angen ar under rehabilitering.. tjohooooooo.. har ska firas!



                                                                                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0