Tisdag 22 April

Lunchdags ar det nu och jag har en juicy burger med god sallad som vantar pa nedervaningen.. mumma!
I fredags fyllde Lauren hela 24 ar vi gick till The Loft for nagra drinkar.

Pa lordagen stadades det for fullt hemma innan vi begav oss till nasta kalas - Roisin pa jobbet fyllde 30.
Efter det gick jag och Kenny till One up och blev fulla och glad innan vi akte hem for och sussa.
image81

image82

Sondagen blev det utflykt till Ayr for att titta pa bil - tydligen ska det nu bli en BMW vilket jag inte ar sa jatte lycklig for men men jag betalar ju som sagt inte. Sen akte vi hem, hamtade Ebba pa vagen, stannade pa Macidonken och kopte lunch och akte hem for och kolla pa fotbollen, fin fint vader hade vi sa det va en mysig lite trip och en valdigt slapp eftermiddag.
image83

image84

Idag daremot ar det tisdag - jag snorvlar sa jag kan inte ga till gymet men Kenny har halvdag igen for annu mer golftavlingar sa jag ska hem och kolla pa Desperate Housewifes och Gossip girl hela kvallen.. myskvall!

Nu kurrar kistan - dags att kila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0