Torsdag!

Idag har jag fatt nya krafter och ny traningsverk. Va till kara gymet igar som varit obesokt i nastan en hel vecka och jisses vilken energi jag plotsligt fick. Jag har kant mig sa seg dom senaste dagarna och trott pa kvallarna, men igar efter gymet sprudlade jag av energi och idag.. kanns som jag legat pa laddning hela natten och pressat in sa mycket krafter som gar i kroppen. Skont.


Idag ar min kara sambo 'ledig' hela dagen for att spela golf, jag onskar ocksa att jag kunde fa aka ut o rida eller shoppa eller nat sant pa min arbetstid men man ska ju vara kille och hejja pa ratt fotbollslag for och fa san lyx. Har jag tur far jag en gratis pizza om jag jobbar helgdag.


Men jag far istallet massor gjort pa jobbet och sa fyller en kollega ar, sa jag ar precis mumsat i mig en liten morotskaka och en kopp te sa det gar ingen nod pa mig, att jag dessutom har kinamat till lunch gor bara saken annu battre... Screw golf nar man far ata morotskaka sager jag, det kommer sakert regna anda ;)


Vilket ar bast?


                              Golf i regn                                                               Morotskaka           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0