23.15

Nu ar det dags for sangen, alskling star i duschen och sjunger och jag ligger har och skriver..
Vi surade nastan hela eftermiddagen idag men blev sams nar vi slogs om vem som skulle fa diska innan middagen.. stört jag vet, jag tror aldrig jag har fajtats for att FA diska nagon gang...?!

Jag fick iallafall en ruskigt god middag med massor av angad broccoli, sparris och chilikyckling... oj och nu sprang han in i koket igen for att forberreda morgondagens lunch... medans jag ligger har och bloggar och filar naglarna.. sjysst fordelning tycker jag..

Nu ska jag inte dromma om levande spindlar i haret som utsmyckning som igar natt.. eller att K sparkar pa mig i somnen for att han blir jagad av olivolja som i forrgar.. eller att en laskig man vill morda mig i en megastor villa med jattegarage for lastbilar och jag forsoker skydda mig med en svart kajalpenna som natten innan dess.. har dromt mycket och valdigt konstigt den senaste tiden... sa vi far se vad det blir inatt :)

Sussa gott kara vanner!

Kommentarer
Postat av: karin gullhöna

Men pullan vad håller ni på med på nätterna? Skydda dig med en kajalpenna? hahaha! Hur gick det då? Själv drömde jag om att jag spenderade tid med en ashet man o så skulle vi äte o det fanns bara ostbågar o chips o godis o jag får ju inte äta kolhydrater! Vilken mardröm va? :P Men mannen va riktigt sexig kan jag säga... Mumma!

2008-08-13 @ 12:14:10
URL: http://sessankarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0