Antligen fredag!

Ja visst blir man glad, jag vaknade sa latt imorse trots att jag gick och la mig senare an vanligt..

Igar blev det middag pa Las Ramblas, inget vin eller nagot fancy utan bara 3 sma goda tapas var och en kaffe pa det (vi hade glomt att ta ut nagot ur frysen till middag) efter det akte vi till Ellis som ar smatt nervos infor sin flytt till Dubai, vi tog nagra kartonger med oss som ska skeppas ner till Dubai som hon inte kan ta pa flyget, vi ska lamna dom har pa jobbet sa skeppas dom ner lagom till hon kommer dit, ibland ar det bra att jobba inom Stena.


Full rulle kommer det vara pa jobbet idag for kl 5 sharp maste vi gasa hem, snabbt byta om och vara nere pa Las Ramblas igen till kl 6, kaka lite tapas och ta ett glas vin och sen ga over till Massimo tvars over gatan dar vi nog kommer vara resten av kvallen. Det ska bli skoj faktiskt, mysig start pa helgen.


Resten av helgen kommer besta av golf for K's del, shopping och lunchdejt med anna for min del, och imorgon kvall borjar X-factor igen, vi e laddade till tanderna kan jag saga sa lordagkvallen kommer garanterat spenderas framfor tvn, sakert med resten av UK, X-factor ar ett maste i det har landet. Grymt!

We can hardly wait!


Kommentarer
Postat av: Karin Gullhöna

Åh pullan va mysigt det låter med helgen! O vilka fina blommor du ha köpt! Trodde dom där bara fanns som snittblommor, men vad vet jag :P

Gud va jag e avundsjuk, jag vill oxå till las ramblas o äta goda räkor o sen följa med till masimo o dricka mojitos...Gud va jag saknar Glasgow o dig o Kennyboy... :( Nu blev jag ledsen i ögat.

Längtar efter dig!

Love u loads! Puss

2008-08-15 @ 18:27:51
URL: http://sessankarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0