Batman

Igar va vi och sag Batman - The Dark Knight, verkligen en bra film, jag har inte sett nagon av Batman filmerna forr men den va verkligen sevard.

Kandes lite crazy att ga en Mandag da man oftast gar narmare helgen men jag tankte att det ar ju skitbra sa ar det sakert ganska folktomt.. men jag tror fler tyckte mandagar va bra biodagar for det va fullt med folk och anda visades den i en av dom storsta biosalonger jag sett.

Jag gillar bion har borta, i princip vad du an vill snacksa pa under filmen sa finns det och sa finns det aven en bar om man nu vill forfriska sig innan filmen.


Forhoppningsvis I helgen ska jag och hjartat aka upp till Oban och Isle of Mull, vi kollade lite mysiga B&B's igar kvall, forhoppningsvis finns det rum kvar.

Vi tankte utforska Oban och Mull pa lordagen och pa sondagen tror jag att det ar Highland Games - starka mann I kilt som kastar palar och drar I rep, marknader, fluffiga kossor, sackpipor och kanske en och annan haggis, jag langtar.. oh jag verkligen alskar sma utflykter.


Annars kommer veckan vara valdigt lugn tror jag, inte mycket planerat an sa lange utover jobb. Tara borjar idag sin 6 manader langa semester, hon och sambon Marty flyger i eftermiddag till Thailand och ska spendera 2 manader med att utforska Asien, sen i borjan av October flyger dom vidare till Australien dar dom ska resa runt i 4 manader innan dom ska 'settle down' och hitta jobb och boende i Februari.. jag ar sa avundsjuk, tank vilken fantastisk upplevelse.


Jag hoppas verkligen jag kommer till Australien en dag och nu har vi ju 2 anledningar, Kennys bror bor i Melbourne och Tara  , och nu ska dessutom Kennys syster flytta till Dubai sa da har vi en anledning att aka dit ocksa, kanske over jul om vi har rad...?


Ja om man va rik sager jag.......!

xx


Kommentarer
Postat av: Karin Gullhöna

Smulan! Utflykt? Underbart! Hoppas ni får fint väder då! Just nu verkar det som om vi vaktar erat väder, ska försöka hålla det kvar här så ni får fint ;) Vill inte jobba idag, vill VEKRLIGEN inte jobba idag...Puss min göllget

2008-08-05 @ 13:23:43
URL: http://sessankarin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Batman e ju superbra! Har också sett den. Är å¨Lindex nu, det är kul! Håller just nu på att kolla bloggar för lite olika ideer - och då kollar jag ju på din såklart =D

Misses you



Puss

2008-08-05 @ 15:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0