Bebis liten

Usch nu blev jag ledsen, jag ringde precis en av mina sjoman och babblade pa som vanligt om resor och byten och hotel etc, nar han efter ett tag avbryter mig och sager att han ar sjukskriven, oj ja det va inte bra sager jag och tror naturligtvis att han har fatt halsfluss eller nat, och sa sager han att han egentligen skulle varit pappaledig just nu men att hans lilla barn dog...........................................................................................................

Jag visste inte vad jag skulle saga... jag kan inte ens tanka mig hur hemskt det maste vara och sa ringer dessutom jag och borjar gagga om jobb mitt i all sorg.. nae fy... ibland ar varlden orattvis.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0