God underbar tisdag allihopa..

Mina fingrar kliar efter shopping, jag har inte shoppat pa evigheter, ja forutom mat igar, men det ar ju en helt annan grej, jag vill shoppa sota toppar och smycken, skor och jackor, smink och klanningar och allt annat skoj..

Jo jag shoppade ju naturligtvis i fredags, kom hem med 2 toppar, en borjan-av-hosten jacka och nagra orhangen.. jo och sa va min dagkram slut sa jag va tvungen att kopa en ny, skulle betala och sa kostade den £18.50, jag holl pa att svimma, minns inte att det va sa dyrt med en liten ansiktskram men men.. jag tycker nog att det kanns extra dyrt eftersom det bara ar Boots egna marke, det ar ju inte direkt en av dom 'kanda' dyra kramerna, fast valdigt bra ar hela serien sa det kan vara vart det, K anvander 'Men' serien och han sager att det ar det basta han haft nagonsin.


Visst har ni No7 i Sverige ocksa nu? Jag kan rekomendera om ni inte redan provat.


Kennys syster har nu iallafall helt bestamt sig for Dubai, hon har salt bilen, K's foraldrar har tagit ena kissen Butch (jag hade garna tagit hant om den lilla fluffiga sotnosen, men hon far det battre hos dom sa hon kan spirnga ute... tyvarr!) huset ar uthyrt osv.. pa fredag ska vi till Massimo pa avskedsdrinkar direkt efter jobbet och om jag kanner Ellis ratt sa kommer vi inte komma hem fore morgonkvisten, eller dom stanger nog kl 1 sa vi kanske far ga hem da iaf :)

Men det ska bli roligt, jag tycker verkligen hon gor ratt, vilken upplevelse och erfarenhet, och det basta ar ju att vi kan komma o halsa pa.


Nu ska jag arbeta, arbeta, arbeta.. pa aterseende kara svennar!


Nar vi parkerade bilen imorse:

-Angie, who is that? (sager K och pekar pa en kille som star och roker utanfor jobbet - en besokare)

-Eh.. I don't know??

-But he is Swedish, he's blonde.

-No his not! He's Scottish, he's ginger.

-That's very rasist....


En av vara djupare konversationer innan klockan slagit 9...


Adjo!


Kommentarer
Postat av: karin gullhöna

hahaha fan va grymt! Alla svenska är blondiner o då är alla skotter ginger...I love fördomar!

Hoppas ni får det trevligt på fredag! hoppas vi kan höras under veckan! puss puss!

2008-08-12 @ 12:13:46
URL: http://sessankarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0