Godermorgon

Happy Friday ar det idag, visst ar det harligt med helg.

Och..!!!!!... har skiner solen, det har varit rusk hela veckan och sa skiner den en fredag, det ar ju som att vinna pa lotto :)

K ska spela golf direkt efter jobbet och jag ska nog inte aka till gymet utan aka hem istallet och bara mysa, oppna balkongdorren och slappa in solen, satta pa lite harlig musik, ta mig ett glas vin och kanske lasa Look magazine och mala naglarna.. underbart!


Vi har iaf skippat Isle of Mull planen och Ballater planen, vadret ar Heavy Rain har pa vastkusten i princip hela dan imorgon, kollade just Edinburgh (som ligger pa vastkusten) men dar ska det tydligen regna ocksa.. jaja.. vad gora?


Nu maste jag jobba pa som en tok resten av dagen, mycket som maste vara klart idag innan klockan 3.


Hej sa lange!


Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Nu har jag ny blogg

2008-08-08 @ 11:30:12
URL: http://www.metrobloggen.se/teela
Postat av: Karin Gullhöna

Men pullan va trist att ni var tvugna att ställa in trippen! Hoppas ni kan hitta på nåt annat mys då? Hahah ni har verkligen sol alltså? O vi som har regn regn regn... :P

Saknar dig pullan min, det ligger ett mail o väntar på dig :)

Puss i massor min älskade lillkilling!

2008-08-08 @ 13:57:07
URL: http://sessankarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0