Hemma men fortfarande pa jobbet..

Lamnade av min finaste alskling uppe pa golfen och brassade hem och satte mig och knappade pa laptopen.
Har massor att gora innan min underbara semester men jag sitter hellre hemma och jobbar efter 5 an pa jobbet.

Men nu ska jag ge upp och ga och koka ihop nagot smarrigt till middag, det ar tydligen jag som ar kocken idag.. men det ska val ga bra, biffar fulla med fett ska jag laga till..

Jag ska aven passa pa att ha lite Me time efter middagen, medans han struttar omkring ute pa golfbanan, och kolla pa alla mina tv program som ligger inspelade och vantar och ta mig en kopp te.. myyyys.

Kram kara vanner, hors snart igen!

xxx




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0