Lordag

..och regnet det bara oser ner...
Stackars alskling ar ute och spelar golf hela dan, akte 7 imorse och kommer nog inte hem forran efter 7 ikvall, han ar nog blott om fossingarna vid det har laget.

Jag daremot ar varm och torr.. jag bara myser med tanda ljus, Vanner ar pa, internettar och dricker mssor med te.. mys.
Jag vagrar satta min for utanfor dorren sa lange det ar sant har skitvader, men slutar det kanske jag tar en prommis.

Jag skulle laddat bilder o grejja fran iphonen med har glomt sladden pa jobbet och jag har egentligen inte sa mycket skoj o skriva idag kanner jag, bara svamlar trams :)

Jag och hjartat har pratat om att aka tillbaka till NY snart, det var verkligen helt fantastiskt och absolut den basta semester/resa jag gjort i mitt liv. Det ar ju dyrt men bokar man langt i forvag sa kan man komma undan ganska bra.

Ah vad jag langtar tillbaka nu.. jag har New York blues :(

Start spreading the news, Im leaving today
I want to be a part of it - new york, new york
These vagabond shoes, are longing to stray
Right through the very heart of it - new york, new york



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej min gullpulla va tråkigt att vädret blev så dåligt men hemmamys är bra mys! :)

Vilken underbar bild! New York, den enda staden jag verkligen DRÖMMER om att få åka till...Kan inte jag få gå som ditt handbagage om min diet går vägen?

Puss puss min perfekta lilla gräddbakelse!

2008-08-09 @ 17:52:18
Postat av: ewa sundberg

Hej gullhjärtat!

Här är allt bra, arb en vecka nu och den härliga tiden är all. Men det stundar en sommar igen, och nu börjar svampsäsongen som kan bli bra trots torkan. För nu har det regnat en del .Har redan sett några gula kantareller. Mattias och lilla Olle är här över helgen. vi har det lungt och skönt. Talade med din far igår kväll, de var ute i stugan och mös på tu man hand. Nu stundar lite sol här tills på em då regnet kommer igen. Veckan ser blandad ut. Cityfesten har nu varit och det har varit ganska lugn enl tidningen. Är allt bra kenny glömmer väl inte bort dig för golfen ? du var lite låg förra veckan hoppas det är bättre nu. Nu skall farmor ut och skotta i trädgården med Olle. hejsan, svejsan som jockmocksjokke sade. Farmor

2008-08-10 @ 10:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0