Onsdag

Ja idag ar det onsdag som sagt, solen tittar fram da och da men tror inte det ar speciellt varmt ute tyvarr, men snart nalkas ju Barca sa jag hoppas jag far min soldos da, oj va jag ska ata och dricka gott och ma bra :) har fatt en massa insider tips av en tjej pa jobbet vart man ska ga och framforallt var dom akta spanjorerna gar, det ar ju dar det oftast ar som bast, fa turister och glada spanjorer = perfekt!


Och nu bestamde jag precis en date med Anna pa sondag - lunch, shopping och kanske en kopp te som avslutning, det ska bli mysigt, vi har inte setts pa evigheter forutom pa Ks fodelsedag men da var det busy busy och mycket folk sa vi han inte prata sa mycket.. Ah nu langtar jag till sondag!!


Dromde inget i natt vad jag kan minnas, forsta natten pa lange, jag gillar drommar, om jag inte blir jagad av mordare forstas, men oftast hander det nagot spannande varje natt, ett litet knasigt aventyr liksom. Undrar vad dom betyder?


Dags att aterga... adjo!


Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

Har du alltid undrat vartifrån alla bloggerskor får sina produkter som dom får hemskickade? Jag har svaret. Kolla på min sidan under " få gratisprodukter hemskickade" hur enkelt som helst och gratis!

2008-08-13 @ 12:59:48
URL: http://myrrah.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hallå där!



Vill du höras och synas?

Delta i min tävligen om att bli veckans

blogg och få en alldeles egen ikon för

din blogg, låter inte det lockade? Skynda skynda!

-> http://rebeccaasv.blogg.se/2008/august/vill-du-bli-veckans-blogg-nr-4.html#comment



Kram

2008-08-13 @ 12:59:58
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0