Regn, sol, regn, sol, regn, sol.....

Oj.. sa tittade solen fram efter en morgon med stortskurar.. harligt.
Jag fryser snart ihjal har pa kontoret... har ingen lust att vara har just nu, bara en massa trassel och irrriterande indier, inget ont om indier men kan dom inte bara gora som man sager????

Efter jobbet blir det storhandla och sen hem och laga middag med massor av fett i.. mums, annars inte mycket pa planeringen, jo gymet ocksa kanske eller en power walk, far se vad vadret tillater.

Jag vill ha semester NU!!!
Men bara 9 dagar och 6 timmar kvar sen far jag ledigt i hela 12 dagar.. inte alls sa tokigt, och den kommer innehalla bade sverige och spanien sa det ska verkligen bli skoj.

Nu ska jag val aterga till gnalliga indier och gulliga sjoman sa allt blir klart till nasta vecka :) wiihooo

Adjokens!


Kommentarer
Postat av: Karin Gullhöna

2008-08-11 @ 18:54:33
URL: http://sessankarin.blogg.se/
Postat av: Karin Gullhöna

Oj förlåt det blev en tom kommentar också... :(

Gud va skönt med semster snart pullan! Underbart...o jag kan höra dig imitera indierne heeeellllooooo angelica... :) ha ha! KOM HEM NU!!

Puss min love

2008-08-11 @ 18:56:07
URL: http://sessankarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0