Soliga sondag

Igar regnade det verkligen HELA dagen, tror inte det slutade ens for nagon minut, men jag hade saa mysigt med tanda ljus och massor med te och bra tv. Jag lagade god middag (lax och avokado sallad) till min kara sambo nar han kom hem kl 9, tydligen hade dom haft regn pa formiddagen men sol pa eftermiddagen sa sa synd va det inte om honom.

Imorse vaknade jag runt 9, riktigt utvilad, och inte en droppe regn har det kommit an sa lange trots att prognosen sager heavy showers, solen skiner faktiskt. Hittils har vi haft en mysig frukost, jag har tvattat lite, vi har kollat os, Grattis till Brittiska guldet och Svenska silvret i cykel.

Nu ar K i duschen och jag ska ocksa snart gora mig iordning, tror vi ska aka ivag och kaka lunch nagonstans, borjar sakert regna snart sa vi ska passa pa medans solen ar framme :)

Vi hors lite senare!

Kommentarer
Postat av: Karin Gullhöna

åh va mysigt det låter krämbullen min med en söndagslunch i solen!Hoppas vädret håller i sig! Vi har ju också sol idag ju så nu ska jag o Sanna ut på promenad! Ha en underbar söndag min älskling o hälsa Kennypojken!

2008-08-10 @ 16:26:02
URL: http://sessankarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0