Sugen

Jag ar sugen pa nagot smaskigt.. men jag ska halla mig och vara duktig.. jag har precis fatt en god kopp te av Stuart som ar pa besok, vilken service va i sitt eget hem :)

Det blev ruskigt god kyckling till middag och en sallad till, fast nu kanns som jag skulle kunna ata en hel hast iallafall, konstigt.

Vi hade Emergency Drill pa jobbet idag, en ovning sa vi vet hur vi ska agera om en av vara skepp skulle ga pa grund, lacka olja, borja brinna, sjoman skadas eller do osv.. inte skoj, man sitter pa helspann hela tiden och hoppas dom inte ringer till just dig och staller en massa kuggfragor sa du ska saga fel och avsloja i direktsand tv att 15 personer har dott.. ja ni kan ju tanka er vad som skulle handa da... Angie skulle fa ga pa plankan eller annu varre.. kolhalning!!


Har hemma tittar K och S pa golf och pratar fotboll.. suck.. det ar ju nasta sa man ska ga och stryka kanske..

Kommentarer
Postat av: Karin Gullhöna

Haha men gullpullan min då :) Gå inte o stryk, lägg dig i mitten av dom o höj ditt program på Tv istället. Hmmm...jag vill oxå ha en kopp te av spännet jue! Mailar dig imorgon pullan, kanske med lite smaskig info om ett o annat! O du det e för lite fett i kycklingsalladen om du inte åt nå kolhydrater! På med fullfet dressing eller en stor satans bit med ost! '

Puss pyss my love!

2008-08-05 @ 22:32:00
URL: http://sessankarin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men Pulla! Ska du inte sjukanmäla dig från den där grejen som du brukar göra?!



Puss

2008-08-06 @ 08:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0