Depressed!

Usch.. idag ar jag deprimerad och trott pa skitvadret.. regn regn regn.

 Fri         Sat         Sun       Mon
Chance of Rain  Chance of Rain  Chance of Rain  Partly Sunny
20°C      20°C     19°C      19°C

Jag vill verkligen inte ha host, jag borjar redan fa angest over att sommaren snart ar over fast den aldrig ens kom.

Men det ar ju fredag idag sa jag ska sluta hanga lapp.. ikvall blir det lugnt med lite biomys och imorgon har Tara sin stora avskedsfest, sa mer vin lar det bli fast jag sa i mandags att jag skulle vara nykter i minst en manad, det holl ju lange?!


Jag kanske bara kommit in i en lag period just nu, sa som man gor om man varit pa semester, eller en liten trip och haft det helt underbart, da kan man ju latt kanna sig lite nere ett tag som ni vet.. och sa kommer ju faktiskt min underbara sambo hem idag det kanske piggar upp mig lite :)


Ja jag ska sluta gnalla, det blir ju va man gor det till helt enkelt och regnar det far man val mysa till det istallet med god mat, tanda ljus, filmer, godis och alskling som sallskap :) inte dumt det heller.


Jag tror jag ska trostshoppa pa lunchen iallafall for lite nere kanner jag mig allt anda.......!


Puss till alla er i soliga Svea!


Kommentarer
Postat av: Karin Gullhöna

Pulla I know the feeling, någon slags efter semester depression?! Jag lider av den!

Gud va avundsjuk jag blir jag vill oxå springa på premark med dig, o ta en gratis långlunch med vin ;)

Soliga svea? Det e regn utanför pullan...No worries!

Pusspuss min älskade!

2008-08-01 @ 15:19:09
URL: http://sessankarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0