Vart tog min underbara onsdag vagen?

Ja idag ar inte min favvo dag som den brukar, jag ar sur, regnar gor det saklart eftersom sverige har sol, jobbet trilskas... blaaaaaaa...
Jag vill bara aka hem, tanda massor med ljus och krypa upp i soffan under en filt och en kopp te med min alskling och titta pa roliga filmer som far en att skratta.  

Fonstret va oppet i natt och jag vaknade helt allvarligt med frost pa armarna (gjorde ju inte direkt min morgon trevligare).. burr.. nu ar hosten har, jag kanner det pa mig. Tack och lov har jag ju fortfarande Barcelona att aka till, dar borde det val fortfarande vara supersoligt och varmt?  

Ebba - Det va ingen kurs som jag va tvungen att ga pa denna gang, bara en Emergency drill som vi gor med jamna mellanrum har pa kontoret, denna gang va det inte en av mina batar men man kan fortfarande fa laskiga samtal tyvarr :) jag slapp denna gang hua.. men laskigt ar det, undrar vilken sjukdom jag kan komma undan med nasta gang det ar riktig kursdags ;) hur mar du forresten och nar kommer du tillbaka - saknar dig som en tok!  

Nae, nu ska jag se till att gora detta till en bra dag, vad brukar ni gora for att bli glad om ni ar pa daligt humor?
xxx

Kommentarer
Postat av: sandra

Missa in tävlingen i min blogg, bara tre dagar kvar. Va med du också och du kan vinna löshår värt 1000 kronor. Kommenterar så mycket du bara kan då de ger större vinnst chans ;D



Lycka till :D

2008-08-06 @ 12:59:31
URL: http://sessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0