22 Dec -08

Mandag kvall fast man kan latsas att det ar som torsdag, en van till K som bor i Zurich kom hit idag, jag har precis skjutsat in dom till stan sa vi far se nar dom kommer hem ikvall/natt. Middag har hunnits med och Nissemys i soffan framfor slutet av filmen Evan Almighty.
Nu ska jag jag sla in K's klappar medans han ar borta, ata en chokladboll som jag kopte pa ikea igar och dricka te te te.

Imorgon jobbar jag till 3 sen ska jag till frissan och bli vacker i haret och sen ar det julledigt anda till 5 januari.. tjohoo.
Dom hade egentligen ingen tid forran efter nyar forutom imorgon mellan 12 och 16 och jag jobbar ju egentligen till 17, men min snalla chef tycker ocksa det ar viktigt att bli fin i haret innan jul sa jag far ga hem lite tidigare :)

Dessutom fick jag fina julklappar av henne idag - orhangen, Benefit lappglans och jattefina tvalar som luktar supergott och ser ut som sma cheescake bakelser.. mmmm.

Nu maste jag pysa, lite tid och mycket fix sa har i juletid - men visst ar det mysigt!!

Sov gott, imorgon ar det ju julafton imorgon och jag ska griljera grisen och stada lite, Nisse ska borstas ocksa sa han blir julfluffig och fin, vad ska ni gora kvallen innan sjalvaste dopparedagen?



xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0