Andring i planeringen

Ja nu skulle man ju kunna tro att Ryanair har kommit sa langt sa man kan anvanda internet ombord och jag sitter och bloggar pa planet som lyfte 17.10.. men inte.
Jag sitter saklart hemma och kommer nu inte aka hem till svea forran pa tisdag :(  valdigt trakigt, men vad gor man inte om man har en sjukling med matforgiftning hemma och nar det gick att andra biljetterna till en annan dag, vi vill ju aka tillsammans.

Lite lost kanner jag mig, har liksom inget att gora nu haha och vaskan ligger i hallen packad och klar, men har varit och handlat iallafall for dom 2 dagarna vi blir hemma och ska val snart laga lite middag. Sen blir det nog bara lugn kvall med manga avsnitt DH och popcorn i skalen.

Jag ska nu aterga till soffan och kanske snooza lite, vi kom hem halv 3 i natt och runt 4 borjade kraksmaraton sa sedan dess har jag inte sovit mycket.. trotter ar jag.

Vi kanske hors senare ikvall, maste ju visa mina fina klappar som Father Christmas sa snallt kom med :)

xxx



Kommentarer
Postat av: Ebba

Åh Nej!!! Stackare! Hoppas han mår bättre snart, tur att ni kunde byta biljetter och komma hem innan nyår i alla fall.



Puss

2008-12-28 @ 18:53:49
Postat av: Karin

Men pullan!

Vafan e det för osis? Va trist, jag som såg fram emot att träffa er! Hoppas verkligen han kryar på sig så ni kan åka snart! Attans skumbananer! Men hör av dig så jag vet när ni är på ingående okej?

Puss puss puss o krama Kenny med munskyddet på från mig

2008-12-28 @ 21:31:15
Postat av: Angelica

Ja javligt osis. Men vi har bokat om flyget till imorgon sa vi landar 21.15, haller tummarna att det gar som planerat nu :)



Blir ju kaos om vi skulle missa nyar!

xxx

2008-12-29 @ 12:52:17
URL: http://angiebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0