GOD JUL!

Har sitter jag med tanda ljus, julmusik och risgrynsgrot made from scratch och polarbrod (inte gjort fran scratch) med messmor pa.. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

 

Har precis stadat klart i koket, till och med moppat golven, och efter frullen ska jag ge mig pa resten av lagenheten.
Det maste ju vara julfint tills ikvall och imorgon, skinka ska jag gora ocksa, fardigkokad tack och lov, sen sla in sista klapparna och handla.

K ska jag hamta pa jobbet kl 14 och DA ska vi fira jul!!

Hoppas ni far en underbar julafton, Nisse halsar God Jul!
xxx



(han gillar inte sitt fina julhalsband ;)


Kommentarer
Postat av: karin

Hejsan gumman på självaste julafton! Hoppas du får en underbar mysdag i glassan, sitter med kalle anka i bakgrunden just nu, kommit hem från mormor o jullunchen hela familjen hade med sig, ska snart hem till mamma o pappa o fira hela kvällen med klappar, knäck, alldeles för mycket god mat o spelkväll! Hoppas du o Kenny o nissepisse får en underbar kväll ni också! Haha beter sig Nisse som när han får på sig selen? Stackars kattjävel! O du om du ser getjäveln studsa förbi ropa GOD JUL!!! från mig, jag tror han saknar mig! O nu ses vi om 4 dagar, det e ju galet bra! Puss i massor o skicka en julpuss till Kenny & Nisse också! Love u i massor det vet du! Julpuss från the weeee swede!

2008-12-24 @ 15:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0