Godmorgon harliga torsdag

Ja idag mar jag valdigt mycket battre, gick och la mig bara liiite tidigare an igar men det hjalpte, och sa at jag massor av c-vitamin, jag bara vagrar bli forkyld infor den har helgen, den ar pa tok for viktig.
Alskade Karin kommer ju imorgon, kanns helt ofattbart och helt fantastiskt pa samma gang, och dessutom ar det julmiddag med jobbet imorgon kvall, det kommer bli kul.. och framfor allt gott!!

Ikvall ska jag pa body pump och sen ska jag hem och packa lilla 'byta om' vaskan eftersom jag inte aker hem mellan jobb och middag imorgon, jag ska aven forsoka fa klart alla julkort och badda nytt i gastrummet sa det ar fint tills Karin kommer.

Garddagen bestod av att fixa klart pepperkakshuset som statt halvklart i sakert 2 veckor nu, Nisse fick sig en ordentlig genomgang ocksa med kam-borste-kloklippning och sa tranade vi pa att anvanda selen igen, som jag sagt forut sa kor han fortfarande pa dodsrullningar och far for sig att han inte kan ga men selen pa utan bara slanga sig fran sida till sida.. haha det ar en syn kan jag lova.. MEN.. vi gor seletajm till lektajm sa forhoppningsvis snart kommer han tycka att det ar skitkul, jag far satta Karin pa lek-duty i helgen ;)

Nae, dags att ata lite snabb frulle, borsta gaddarna, rolla av mina hariga byxor och brumma till jobbet.
Ha en fantastisk torsdag, idag borjar helgen!!

xxx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0