Godmorgon mandag!

Idag mar hjartat mycket battre.. phiuuu.. och TA I TRA sa har jag inte kant nagot an sa jag hoppas att det 'bara' var en matforgiftning och inte magsjuka eller nat.

Idag kanske jag ska ge mig ner pa stan och leta lite i rean, fast det kanns inte sa jattelockande maste jag saga men jag fyndade lite pa Sainsbury's igar nar jag handlade mat, kopte en Jamie Oliver ostbricka i sten, jattefin, till K's foraldrar i julklapp och den va nu nedsatt till halva priset sa jag kopte en till oss, vet inte vilken typ av sten det ar  men man skriver namnet pa ostarna med vit tavelkrita pa sjalva stenen, skitsmart, snygg ar den iallafall. Ja och dessutom fyndade jag en elvisp som jag saknat lange till halva priset, inte illa.



Helst hoppas jag ju pa lite klader och grejjer idag, har ju dessutom fatt presentkort i julklapp sa man borde passa pa.

Nu ska jag hoppa in i duschen och gora mig klar att ta tag i dagen.
Imorgon aker vi ju till Sverige *haller tummarna*

xxx

Kommentarer
Postat av: Ebba

TACK! För det fina julkortet =D



Vad skönt att du känner dig bra i alla fall. Tycker du ska fynda lite på rean, jag köpte en klänning till nyår idag, på Sisters, halva priset!!! Tjoho!



PUSS

2008-12-29 @ 15:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0