Godmorgon ny vecka!

Frukost ater jag just nu OCH bloggar... ordning och reda pa mig idag.
Den har veckan kommer bli en bra vecka, jag ser verkligen fram emot den. Jag ska fixa klart resten av julklapparna denna vecka hade jag tankt, har bara 3 syskon kvar och Kenny och sa ska jag borja med alla julkort som ska skickas.
K vet jag vad jag ska kopa till men det kan jag tyvarr inte skriva har da han kanske tittar in men det har med hans favorit aktivitet att gora ;)

Tycker jag har varit ganska duktig anda som lyckats handla klart till 16 personer redan och det ar inte ens mitten av december!!! Har nog aldrig lyckats vara sa har valplanerad forr :)


Hoppas ni far en underbar mandag, vi hors igen efter jobbet!
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0