Godmorgon Onsdag

Idag kanner jag mig inte alls pigg, ont i huvudet och trott. Men jag ska lagga mig tidigt ikvall och sa ska jag ata massor av c-vitamin och forhoppningsvis ar detta inte en forkylning som ligger och gror.

Forutom det ska jag visa finaste klappen jag fick av Ebba igar, man kan saga att den ar till oss alla tre :) den ar perfekt och precis vad jag behovde. Jag fick aven god glogg nar jag kom och mince pies, jag har i 2.5 ar trott att det ar sma pajer med kottfars i vilket det inte ar, det ar en julig liten paj med typ russinmojs i kan man saga.. ja jag vet faktiskt inte exact vad det ar haha men gott va det, koper jag hem det ska jag visa har pa bloggen.. tank vad man kan ha fel :)

Ikvalll blir det pilates och pa lunchen ar planen att fortsatta min julshopping, jag har ju inte mycket kvar nu.
Nu ska jag borsta gaddarna och sen ska vi nog snart aka, sa fort K's bacon frast klart i ugnen.. urk!

Ha en bra dag idag.. det ar ju onsdag!
xxx

Kommentarer
Postat av: Gullhönan Karin

Men gullan inte bli sjuk nu när jag ska komma o vi ska röja o mysa nätterna o dagarna igenom! Kurera kurera mera! Gud vad jag längtar o nu e det bara 1 dag kvar vi måste vänta för i övermorgon ses vi o då har vi lite innanför västen så min mascara kommer rinna när jag får syn på dig min bästaste i hela världen! Puss i massor! Krya nu! Love u loads!

2008-12-10 @ 19:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0