Helg i bild

Bilder far visa var helg...


Detta ar forra helgen, 1a advent och julmys hela helgen:

Tysk glogg pa mysiga torget med alskling forra lordagen efter var julshopping, vi hamnade pa favvostallet for tapas och goda drinkar efter det, sondagen gick i julens tecken, Ebba och Anna kom over och vi drack glogg, tande forsta ljuset och bakade lussebullar - tack for supermysig helg tjejer, det behovde jag verkligen!!
               

Sa har jag ju saklart lyckats gora julfint pa jobbet ocksa.



Denna helg gick vi till Burnbrae pa tordagen for vin och god middag och gran i kaffet. Fredagen va det tjejmiddag hemma hos Lauren men har inga bilder darifran, lordagen har jag julpyntat.. ser ni min superfina gunghast i guld, fantastiskt fin ar den och sen lilla tomten i fonstret, kopte en lika fast en pingvin, bada fran M&S. Krans pa dorren blev det ocksa och kara Nils gillar vekrligen att ligga under granen OCH saklart att leka med kulorna.
Lordag kvall hade vi var arliga julmiddag denna gang pa Grill on the Corner, valdigt lyckad, maten va god och stamningen pa topp, vi blev inte alls for sena hem faktiskt men ska dock inte namna Ebba och Fredriks bravader haha..
                         


Var sondag har sett ut sa har...... lugn och skon, oj nu visar dom tydligen Wallander pa bbc1 sager Ebba, coolt.
 

Ja nu ska jag atervanda till sofflaget med alskling, imorgon ar det annu en underbar vecka och vet ni vad som hander da... jo da kommer basta basta Karin hit... jag langtar som en galning efter dig hjartat, galet skoj kommer vi ha!

God natt gullungar!
xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0