Hemkommen

Ja lite shopping blev det, massor med ljus och massor med julmat.. kan det bli battre.
Julmusten va helt slut sa jag blir utan i jul :( men jag far val dricka julol och snapps och glogg istallet.

Jag har haltat runt som en gammal gumma idag, jag har fatt ett dodgy knee som gor jakligt ont efter min senaste body pump klass, javligt surt men det kanske gar over snart.

Nu ska jag sla in lite klappar, tanda lite ljus och sen ska jag poppa popcorn och se en film med hjartat lite senare. Jobbar bara mandag och tisdag sen ar jag ledig och det ska verkligen bli mysigt med jul, hoppas K gillar sin julklapp :)jag ska visa er sen nar han har fatt dom.

xxx Tack Ebba for fina julkortet forresten xxx

Nu far ni ha en mysig sondag sa hors vi igen imorgon.
xxx

Kommentarer
Postat av: Ebba

Tack själv!!!! Söta små nissar va =) Hihi

Puss

2008-12-22 @ 18:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0