Hoo Hoo Hoo 4:e Advent

Fullt os, lussebullslos... ja dom har tagit slut?????!!!!!
Oj va det ar nara nu, helt underbart. Och nastan allt ar klart ocksa, har bara en sak kvar till K som jag ska kopa.
Ja just ja... en annan sak har jag faktiskt kvar, julkort haha.. lite sent och skicka det imorgon men vad gor man.. dom ar klara iallafall sa nu ska dom bara laggas pa roda ladan imorgon.

Fredagen va crazy.. jobb jobb jobb och sen jullunch med jobbet som blev valdigt lyckad, maten va riktigt bra i ar och aven underhallningen, jag glomde mitt nyinkopta paraply nagonstans men kom istallet hem med sma plastsnoflingor som man satter pa fonstrerna.. (?) K tappade ocksa sitt paraply nagonstan men han kom hem med en tomteluva....
Ja det ar ju tur att vi fick med oss nagot i utbyte iallafall och inte bara en forlust.

Har ser jag visst hur jag fick tag pa plastflingorna i fredags, och sa ser ni ju aven hur mycket sno vi har i det har landet och hur 'juligt' det ar ;)

 

Annars ar det hog julstamning och mycket mys hemma hos oss

Adventsljusen tanda, vara stockings hanger redo och saftig stek till middag, tanda ljus, julmusik, godis och film stod pa lordagsmenyn. Ingen kan tillaga en battre och saftigare stek an min alldeles egna kock... mmmmmm!
   

Igar va vi ute och handlade lite och jag kom hem med tva hjartan fran Pillarbox Red som hanger langst ute pa gardinstangen i varat sovrum, i andra sovrummet har jag tva istappar i glas fran Ikea.. superfint.
 

K ar spelar golftavling just nu och jag har jobbat lite, ska hoppa in i duschen snart for nar hjartat kommer hem igen ska vi ut till ikea och handla julmust, julol, senap och lite annat smatt och gott, jag ska ju grilljera julskinka for forsta gangen i mitt liv pa tisdag sa jag kan ata julknacke med julskinka och senap pa kvallen och dricka julmust och sla in paket :)
Det ar ett maste dagen innan julafton, och vi far ju 2 julaftonar i ar :) inte alls illa, dubbelt sa mycket skoj.

Nae.. nu ar klockan efter 12 det har gar inte, dags att ta tag i sondagen.
Hors snart!
xx


Kommentarer
Postat av: Ebbis

Åhhhhh! Vad mysigt! Miss you!



Puss

2008-12-21 @ 17:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0