Julklappar!

Nastan en vecka efter sjalva julafton lagger jag upp mina bilder.. men men jag sager som med julkorten jag skickade ocksa lite val sent.. battre sent an aldrig.

Har kommer det iallafall.
Forst hade vi saklart svensk julmiddag pa kvallen den 24:e med massa god mat, julol och saklart nubbe.
         
     

Sen kommer vi till sjalva juldags morgonen, vi hade god frukost, med skumpa, lax och scrambled egg.
Sen oppnade vi vara jul stockings och paketen som vi kopt till varandra, rikigt mysig morgon och titta vilka presenter...
     

En hel vaska full med Clarins produkter
 

Sen kom Nisse med en lapp runt halsen dar det stod sma ledtradar vart jag skulle leta..


och innuti var stora puff/fotpall lag denna skonhet.. MY GOD!!!!! Jag maste verkligen ha varit snall iar eller sa har jag helt enkelt varldens basta pojkvann, kan ju vara en mix av det bada :)
   

Sen akte vi till K's foraldrar och hade middag med dom pa kvallen pa Kilcreggan Country Hotel, super mysigt.
   
Nana Irene (K's mormor), Mamma Susan, Pappa Leslie och jag och K.

xx


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej gumman och god fortsättning.

Hoppas allt är bra med dig. Måste bara säga: My god vilka presenter, hade du önskat dig dem eller är han bara bra på att handla? Ser väldigt nice ut i alla fall!

Kram kram!

2009-01-07 @ 17:44:07
URL: http://emsanpemsanemsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0