Julskinka

Kom precis hem efter att ha hamtat alsklings K och handlat lite smagrejjer som vi glomde igar.
Kaos ute, ALLA ar ute och sista minuten handlar, MEN.. till saken, jag gjorde ju min skinka innan jag akte och MY GOD vilken god, man skulle nastan kunna tro att jag gjort detta tusen ganger forr.. eller sa ar det kanske mest for att jag gjort det sjalv som jag tycker att den blev sa himla god ;) Men K har smakat och han sa ocksa att den va himmelsk sa jag litar pa hans ord.

 


Nu ska vi allafall borja med all mat, korka upp vinet, pa med julmusiken och hej va juligt det blev!!
Blev ingen Kalle for mig men jag far ju lyssna pa Drottningens tal imorgon kl 3 istallet... nastan samma sak??!!

GOD JUL igen till er ALLA!
(Ni far kika in sen och beratta va tomten kom med, han kommer ju inte till mig forran imorgon sa jag berattar da)

xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0