Minusgrader

-4 grader ar det har i Glassan ikvall.. burr, och jag har inte satt min fot utanfor dorren idag.. skamligt.
Men mysigt har vi haft och nu ar jag trott efter dagens all slit ;) och ska skutta i sang.
Vi va sa uttrakade tidigare ikvall - det fanns inget att se pa tv och inte orkade vi gora mycket annat heller haha en rikigt lat dag, jag foreslog att vi skulle ta fram monopol och dricka vin men vi skippade snabbt den iden bada tva nar ingen rikigt orkade ga och hamta spelet och plocka fram allt... sa vi lag kvar i soffan och drack te istallet, dessutom har jag sakert atit 2 hela paket snart av mina favvisar sura halsdukar.. GOTT!

Nix, dags for bingen, imorgon vantas Svea!
xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0