Onsdag kvall

Oj va langesedan jag kikade in har, men nu kommer en snabb liten update..
Helgen va grym, jag ska visa lite bilder senare, kara Karin va ju har sa da kan det inte ga fel. Forovrigt har det inte hant mycket, jag stretar pa pa jobbet och pa gymet men nar jag kommer hem sa slinker det ju garna ner ett glas vin OCH nagra lussebullar sa det ar val tur att man ror lite pa sig, men lite julflask kan ju inte skada?

Karin - sag just en GETJAVEL utanfor fonstret, han hoppad omkring ute i gethagen och ropade efter dig!

Nu ska jag ga och kaka en lussebulle, byta om och kramas lite med hjartat innan det ar dags for strackbanken.
Adjo och pa aterseende senare.

xxx


Kommentarer
Postat av: Karin

Men gu! Vale getjäveln nu igen? Va sa kattjäveln då? Blev han rädd o la sig under granjäveln? Nu ska jag lägga mig i sängjäveln o drömma om getjävlar som hoppar över staket o om glassan såklart! Saknar er allihop era jävlar! Pussjävel!

2008-12-17 @ 21:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0