Uppesittarkvall..

Nej inte hos mig, jag ar dodstrott efter en hektisk dag pa jobbet till kvart i fyra utan att hinna klart da mina batar far for sig att andra i turlistorna 5 min innan jag ska pa jullov... gaaahhhhhh.....
Men jag fixar det sista imorgon och da ska jga aven fixa julskinkan som jag inte hunnit med attt gora heller da jag suttit hos frissan hela eftermiddagen och sen varit till Asda och handlat dar det tog oss en halvtimme att komma ut fran parkeringen.. MEN nu ar lugnet har och jag har en kopp te som star och vantar och en chokladboll... dagens beloning.

K stackarn jobbar imorgon men jag ar nu officiellt ledig i hela 12 dagar.. kan det bli battre :)
Jag blir lite avis pa allas uppesittarkvallar med glogg och knack och lussebullar och allt va det nu ar, men jag far ju fira jul i tva dagar istallet sa det jamnar ju liksom ut sig :)

Karin - ar du ocksa fin i haret nu. Ska bli sa kul att vi ses snart igen, jag kommer ju hem redan pa sondag :) wihiiii
Halsa till sota familjen fran mig, hoppas ni far en underbar jul.. puss puss puss!!

Ebba - stoppat korv? Det ar nagot jag inte gjort tidigare :) spannande. Nisse halsar till kusinerna - jag ska forsoka fa in en Jul-Nisse bild pa bloggen imorgon han ar ju trots allt tomtens hjalpreda.
Halsa din sota familj ocksa fran mig.. God Jul i massor!

Nu ska jag ga och forklara for Kenny va uppesittarkvall ar och om Bingolotto som brukade ha Loket som progamledare, va heter lok pa engelska? och sen ska jag forsoka fa honom att rimma pa mina julklappar ocksa.
Kan man se Kalle Anka pa datorn imorgon kl 3 forresten??

Nae dags att dricka te och pussa pa mitt skottska hjarta!
Vi hors imorgon pa sjalvaste JULAFTON!



xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0