15 vindruvor i en lada..

Varan helg i Bute suit va underbar, ska forsoka ladda upp lite bilder nar vi far igang internet.. jag kan STARKT rekomendera en tripp till Balmory Hall for alla som har mojligheten.. hogt hogt over forvantan och definitivt vart pengarna!

Ga garna in och kolla pa http://www.balmoryhall.com/ verkligheten ar 10 ganger battre och vilken frulle.. det va antingen nybakat, nykokt eller nyplockat och varje morgon star hon dar och knadar brod, kokar sylt och rullar korvar alldeles sjalv.

Groten jag bestallde (som forovrigt hennes man ar expert pa) hade statt o puttrat hela natten enligt hemligt recept och jag maste saga att det var godaste havregrynsgrot jag nagonsin provat, och jag ater mycket grot!


Efter att jag atit mig matt pa starkande grot gav jag mig pa sving med golfklubban, Kenny skrattade, jag skrattade och kossorna och faren skrattade annu mer.. det kanske inte ar min starka sida men man maste ju prova, jag traffade iaf bollen.. Vem vet snart kanske jag ar den nya kvinnliga Tiger Woods! 


Ikvall ska kocken bjuda pa anka, jag ska ta ett glas vin och fira att det ar mandag och laga iphonen som varit obrukbar alldeles for lange.

Bara en kvart kvar nu av sjoman, loner, bokningar och 15 vindruvor i min skrivbordslada.

God eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0