Djungelvral....

Incredible iphone - mesig mobil?

Incredible iphone - mesig mobil?


Idag vill jag kopa en ny mobil, har funderat lange pa om jag ska kopa en till iphone, Kenny fick ju en i julklapp av mig som kom fram sakert och snabbt men den andra la postgubben minsann vantarna pa sa jag blev vackert utan. Det ar helt klart den mest fantastiska mobil jag nagonsin sett och ser jag postgubben som tog den kommer han att vara mer an bara dod + en iphone fattigare.

Men dom kostar ju lite mer an bara en pase djungelvral sa vi far se om det blir till och kopa en vanlig eller en oemotstandlig!

  =


Solen ar ju som sagt fridlyst har borta eftersom det finns sa lite av den men idag snalas det inte, krokusarna sjunger hogre an nagonsin och nu ska jag ata ett saftigt litet apple och gora lite nytta innan lunchladan kallar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0