En groda, tva grodor... 45 sma grodor!

Igar skulle jag bakat semlor eftersom det va Fettisdag och semlor har inte riktigt gjort karriar har bort an, men sa blev det inte, kanske bakar jag ikvall istallet.

Har borta va det istallet Shrove Tuesday och da ater man pannkakor med socker och citron, ska tydligen vara valdigt gott men jag korde varianten med nutella, vaniljglass toppad med farska hallon... oj oj oj det va som en drom!


Igar hade jag all tid i varden att gora allt annat an jobb pa jobbet, det fick jag ata upp idag, vilken morgon, har inte hunnit hamta min forsta kopp te forrans nu och kl e 11.25, sjomannen gormar efter bilar och flyg och tag och gud vet allt, batarna sjunker, fler salar dor och min pojkvan ar ledig och ute och njuter av golf.. va e de for stil, jag vill ocksa vara ledig denna onsdag, det ar till och med soligt i Glasgow idag, det ar nastan vart en flaggdag i almanackan!


Toodiloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0