Fransk balle ar nastan lika bra som en vanlig balle!

Satt just och tankte pa Karin, mitt gullhjarta hemma I Svea, jag saknar dig min alskade van.
Idag skiner solen har borta, faglarna kvittrar och krokusarna sjunger vackra melodier i grongraset tillsammans med snodropparna men ingen Karin... vi som brukade spendera vara forna arbetslosa dagar med mys pa ballen (slang for balkong), idag har jag ingen balkong men val en stor fransk balkong som nog skulle funka lika bra.

Gamla tider va goa tider, men nya tider ar inte heller dumt, hon finns ju kvar min Karin bara ett hav och 2 land bort.

Saknar dig gullpulla, kom snart och knacka pa min dorr sa ska jag bjuda dig pa en kaffe pa min franska balle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0