Fredagsfasoner

Imorse vaknade jag med gullhjartat ingosad tatt bredvid mig, vilket resulterade i att jag inte kunde kliva upp i tid, tog en snabb dusch, kladde snabbt pa mig och da plotsligt borjade allt ga fel, skjortan kandes for trang och da blev jag genast 10 kilo tyngre= FET och haret blev flattigt och jag bestamde mig for att aldrig mer titta at en godis och borja banta pa heltid, men sen var det dags for sminkning och hade en san dar perfekt sminkdag, allt gick snabbt och smidigt, hyn len som en barnrumpa och mascaran blev helt perfect, vips sa gick jag ner 10 kilo igen, skjortan blev skitsnygg och haret har aldrig sett sa naturligt bra ut.. va lite smink kan gora :)

Harliga fredag ar antligen har och snart ar det dags for min lunch shopping!
I helgen bar det av till Isle of Bute men forst ska vi hem till Ebba och tomma kylen pa mat och vin!

Toodiloo!
xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0