Jag bor i sandwichland och ar omringad och pickles, bacon och acklig coleslaw!

Idag ar jag arg, bitter och inte alls pa humor for nat annat an att tycka synd om mig sjalv.

Ibland blir jag sa trott pa det har landet, javla skitland, imorse vaknade jag forsent och fick slanga i mig en halv tallrik med youghurt med solrosfron i, iof valdigt gott, men jag hatar att stressa i mig mat, sen han jag inte gora nagon lunch eller ta med mig nagon frukt, vilket totalt forstorde min dag, for har borta ar det i princip omojligt att ata nyttigt om du inte odlar allt sjalv, alla stallen jag kan kopa mat pa nara jobbet saljer bara sandwichar, sandwichar och ater sandwichar, chips och choklad och bananer, jag vill inte ha en rutten torr javla sandwich till lunch, att det ska vara sa javla svart o fa tag pa en god lunch.. brod brod brod och garna sa vitt som mojligt, jag hatar vitt brod, och jag hatar chips och choklad och idag hatar jag bananer ocksa, jag ville ha mina saftiga applen som lag hemma i en skal men maste nu kaka acklig banan, for det ar det enda frukten sandwichmannen saljer efterosm ingen har borta ater frukt, inte undra pa att britterna ar fetast i europa enligt undersokningar.


Tillslut blev det iaf den morkaste brodet jag kunde hitta bland all skit, med aggrora pa och tva sma bananer till mellis, stackars mig, hur jakla svart ka det vara att salja en sallad liksom?

Usch, nu ska jag ga och gora mig en kopp te, te loser allt har jag hort!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0