Nastan perfekt!

Sondag kvall och jag ar efter idag troligen golfexpert, har tittat pa golf hela dagen, kanske inte av fri vilja men sa blev det. Woods vann som forvantat och Stenson kom 3:a, kan inte vara latt o fajtas om 1:a platsen med 3 amerikanare.

I ovrigt har jag varit valdigt produktiv idag, vi har dammat och skurat och dammsugit och putsat sa till och med fiskarna har skinande fjall, jag har fixat nya gardiner till sovrummen och kocken har nog lagat soppa som skulle racka till en hel brollopsbjudning.
Nu sitter jag i soffan och ater en nybakad appelpaj som forovrigt inte alls ser ut som en appelpaj men den blev himmelskt god, ibland e man bra handig alltsa.

Imorgon kommer iphonen tillbaka fran lagning och den har tydligen en massa nya spannande funktioner, ska bli intressant, kanske kanske kommer sommar-tomten att leta fram en iphon at mig ocksa.. en dag.
 
Jo jag va ju till frisoren igar sa nu e jag vacker i haret, nagelflickan hade ringt in och va sjuk sa jag fick aka hem med samma gamla naglar som jag akte dit med, sa jag ska ta min fil och mitt lack och pyssla till dom ikvall istallet innan jag skuttar i sang.

Imorgon ar det harlig mandag igen, ny vecka, nya handelser och annu lite narmare varen!
Sov gott!
xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0