Skepp o Hoj

Ja men visst da va det fredag igen... jag tycker alltid det kanns som det ar fredag, inte sa dumt iof.

Som vanligt pa fredagar ar det mycket att gora men da gar ju dagen ocksa fortare, ska inte alls gora mycket i helgen, maste spara sista slantarna tills lonen dimper in pa kontot pa onsdag.


Sa ikvall ska jag dricka massor med vin, ata massor med god mat och Kenny och Stuart ska satta upp vara nya trapersienner i sovrummen, antagligen sa tidigt pa kvallen som mojligt, dels sa det blir rakt och dels sa vi kan koncentrera resten av kvallen pa vinkonsumtion och Monster Rumble.

Lordagen ska spenderas till en viss del pa Rainbow Room, dar ska jag bli pysslad med, frillan ska klippas och slingas och naglarna ska bli vackra (valentines present av Kenny) gud sa jag kommer vara vacker nar jag kommer ut, sanna dar fina salonger kan ju gora mirakel har jag hort, och sen ska jag lunch med Anna!


Har precis kakat min subway till lunch med ett brod torrare an Sahara, inte gott, men jag kom tillbaka med en topp, ett par orhangen, wax till bryna och presentkort pa HMV, inte dumt for en luspank fredag.

Glomde dock att kopa en penna till kocken som jag lovat sa tydligen blir jag utan middag ikvall, men vi har ju vin hemma sa det ska val inte ga nan nod pa mig..


Nu ska jag jobba pa i turbo fart sista 2 timmarna sa jag far allt klart innan helgen.


Hors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0